Incrementa SEE apoyo a albergues escolares

Compartir en:           


Trabajamos para que sean espacios dignos y de desarrollo integral: Yarabí Ávila

Morelia, Michoacán; 15 de noviembre del 2022.- En seguimiento al trabajo en favor de miles de niñas y niños, la Secretaría de Educación del Estado (SEE) mejora la calidad de atención en los albergues escolares de la entidad, con diversas acciones como el incremento a la partida de alimentación.

“Continúa el trabajo incansable y la gestión de apoyos para que los albergues sean espacios dignos y que permitan el desarrollo integral de las niñas y niños que se encuentran en ellos”, expresó la secretaria de Educación, Yarabí Ávila González.

En el marco del 44 Aniversario de la fundación del programa de Albergues Escolares y Casas Escuelas en Michoacán, destacan tres acciones que implementan autoridades educativas, como es la recuperación del recurso para el pre-domingo.

Se trata de un apoyo semanal que reciben los alumnos para su transporte o gastos personales, mismo que fue suspendido la pasada administración y ahora, con el apoyo del gobernador Alfredo Ramírez Bedolla, es que se retomará a partir de enero del próximo año.

Otra de las acciones es la distribución de 35 estufones y 20 refrigeradores, gracias a la donación del Sistema DIF Estatal, para los que ya fueron entregados los vales de canje por parte de la secretaria Yarabí Ávila; asimismo, se logró el incremento del 25 por ciento a la partida de alimentación.

Intspesïnti SEE arhikata santaru jarhoajperakuechani jima albergues escolares arhikatecharhu

Anchikuarhisïnkasi jimpoka uetanrhenchajka sesi jantskantani, ka sesi k’uirhiperakua jauaka: Yarabí Ávila

Morelia, Michoacán, 15 de noviembre del 2022.- Tatsekupani anchikuarhikua enki unajka sapichani erankupani, ima Secretaría de Educación del Estado (SEE) arhikata, santaru sani anchikuarhisïnti jima albergues escolares arhikatachankuni ixu anapuecha, isï enki t’irekuerinkuni.

“Menki jauenasïnti anchikuarhikuecha ka eratsekuecha jarhoajperakueri imeri albergues arhikatecheri, jimpoka uekanajka enki sapicha enki jima jamajkasï, sesi nitamaka, sesi p’ikuarheraka ka sesi k’uirhipeakasï”, uantasti juramuti jorhenkuarhikueri, Yarabí Ávila González.

Enki k’uinchikua unapka nitamakueri tsïmani ekuatse ka t’amu uexurhikuecheri imeri Albergues Escolares y Casas Escuelas en Michoacán arhikateri, tanimu anchikuarhikuecha jintesti enki unakasia, isï enki menteru anchitakua pre-domingo arhikateri.

Ima jintesti jarhoajperakua ma tumineri, enki intsïnajkasï jorhenkuarhiricha imankuni ujkasï nirani jorhemperakuarhu ka p’iarani mataru ampe enki uetarhenchajkasï, enki mataru juramuti japka notarusi intsïnasïrampti, ka juramutinkuni Alfredo Ramírez Bedolla, menteru intspeatisï xajkani enki uetenakuarhiaka mataru uexurhikua.

Mataru anchikuarhikua jintesti enki etsakunakasï ma ekuatse tempeni iumu estufones, ka ma ekuatse refrigeradores arhikatecha, jimpoka, jarhoatastisïni ima Sistema DIF Estatal, arhikata, ka sïranta ma intskuasti juramuti Yarabí Ávila, juramutichani jima anapuechani imankuni uakasi nirani pitsïkuarhiani; ka itku santaru sansï intsïnati tumina imankunsï t’irekua p’iarajka.

Skip to content