Invita SEE niñas, niños y adolescentes a círculos y tertulias literari

Compartir en:           


En la Biblioteca Pública Central “Francisco J. Múgica” de Morelia

Morelia, Michoacán, 21 de septiembre de 2023.- La Secretaría de Educación del Estado (SEE), a través de la Dirección de Educación Artística y Desarrollo Cultural, trabaja para el beneficio de las infancias y las juventudes en la capital michoacana a través de los talleres continuos de Círculos de Lectura y Tertulias Literarias.
A estas actividades en la Biblioteca Pública Central “Francisco J. Múgica” se suman la entrega de alrededor de 200 mil libros a escuelas y bibliotecas que la SEE ha realizado por indicación de la titular de la dependencia, Gabriela Molina Aguilar.
En los Círculos de Lectura se comparten emociones y sentimientos, además de mejorar las habilidades lectoras de sus miembros, logrando identificar detalles como el tiempo, las narraciones o los personajes. Actividades como estas son muy importantes para todas y todos los que buscan mejorar su abstracción de conocimiento a través de la lectura.
Se realizan los martes de cada semana a partir de las 9:00 y hasta las 12:00 horas, esta actividad está dirigida a niñas y niños de 11 a 14 años. Los participantes encuentran aquí una comunidad con quienes puedes compartir e incluso debatir sobre libros
La Tertulia Literaria tiene el objetivo de fomentar la lectura en jóvenes, este jueves 21 de septiembre se trabajará con el libro “La biblioteca de la medianoche de Matt Haig”, que toca temas como el suicidio y la depresión. La actividad se realizará de 16:00 a 18:00 horas.
Para participar en las Tertulias Literarias, que se realizan cada mes, es necesario contar con los siguientes requisitos: solicitar la credencial de la biblioteca para préstamo de libros; solicitar el libro de cada mes, que en septiembre es el previamente mencionado; traer una libreta de apuntes, lapicera con pegamento, lápiz, colores y tijeras.

P’imarhiasïnti SEE sapichani ka tumpichani tachani kunkuarhikuecharhu ka uantontskuarhikuecharhu arhintskueri

Janhaskakuarhu “Francisco J. Múgica” Morelia anapurhu

Morelia, Michoacán, 21 de septiembre de 2023.- Secretaría de Educación del Estado (SEE), Dirección de Educación Artística y Desarrollo Cultural isïmpu, anchikuarhisïnti k’uiripekuampu sapicheri ka tumpicheri i eretarhu tankuarhikuechampu ka uantontskuarhikuechampu arhintskuecheri.
Tsï anchikuecha enki janhaskakuarhu “Francisco J. Música” ukuarhiakasi majku ukuarhintasïntisi intsïmperakuankuni 200 mil takukukatecheri jorhemperakuecharhu ka janhaskakuarhuecharhu enki SEE unaka juramukuampu juramutiri, Gabriela Molina Aguilar.
Tankuarhikuecharhu Arhintskueri uantontskuarhinasïnti p’ikuarherakuecheri ka janhaskuecheri, ka santaru sesi arhinantasïnti, ka santaru sesi kurhankunasïntisi arhintskuecha. Tsï anchikuecha marhoakuasïnti tsani enki uejkasï santaru sani ampe miteni arhintskuampu.
Ukuarhisïntisi mantani martes 9:00 a 12:00 atakuecharhu ixu uatisï nitamani sapicha 11 a 14 uexurhikuecha jatiricha. Ka ixu tachani ampe uantontskuarhinasïnti.
Uantontskuarhikuecharhu Arhintskueri uekanasïnti enki menki jauenaka arhintani tumpicha, i jurhiatikua anchikuarhinasïnti takukukatankuni “La Biblioteca de la medianoche Matt Haig arhikateri”, jimanki uarhikueri ampe jukanarhika. Ukuarhisïnti 16:00 a 18:00 atakuecharhu.
Enkisi uantontskuarhikuecharhu uejka inchamukuni ixu uetarhesïnti: credencial janhaskakuarhueri kurhajkuarhini: kurhajkuarhini takukukata mantani kutsiri, ka pakuarhini karanarhitakua ma, karhanarhikua ka mataru ampechani.

Skip to content